26 Eylül 2011 Pazartesi

Damarlarımdan Mısralar...


...KEŞKE...


Kısa cümlelerle anlamak hayatı,

Bir daha gelemeyeceğini düşünerek

Kısa ve öz yaşamak..

Söz gümüşse sükût altın ya hani!

Gümüşle değil altınla doldurmak.

Altınla doldurup her nefesinin değerini anlamak,

Söylediklerinle değil yaptıklarınla anılmak..

İşte belki o zaman anlamlaşır hayat.


Belki gümüşü sevenler kısadır,

Altın işin özüdür...


Hayatı anlamak ne zor!

Anlatmak daha mı kolaydır?

Sonumuzla değil

Şimdi ile varolduğumuzu,

Daha mı kolay sözcüklerle boğmak?

Ya da susup üç maymunu oynamak?


Sözün altın olduğu diyar,

Benim diyarım değil!

Benim diyarım,

Ne altın ne gümüş..

Benim diyarım toprak,

Benim diyarım deniz,

Benim diyarım nefes,

Benim diyarım yaşamak..


Uzun cümlelerle dolduruyorsan bu şansı,

Sükûta gömüldüğünde

Tek bir kelimeyle özetleyebileceksin hayatını;

Keşke…

İ.Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder