9 Ekim 2011 Pazar

Brokoli çorbası (L)


Damarlarımda dolaşan kanın her damlasını hissetmekteyken ben, yorgun ve yaşlı kan hücrelerim organlarımı alev alev yakıyor.. Hayatı dolu dolu yaşamak bu muymuş? Ben yaşadım, hala da devam ediyorum inatla.. "Bayan Evet" olmuş vaziyetteyim. Şimdilerde bu konuda biraz zorlansam da bana getirdiği çok şey oldu zamanında.. Her "evet" bir fırsat demekti benim için, fırsat olmasa da eğlendiğim yanıma kârdı.. Şimdilerde ise kışa girişten mi bilinmez biraz daha kendimle başbaşa kalma modundayım, kitaplarımla dialog kurmak, filmlerimi izlemek, şarkılarımın melodilerinin içine girebilmek..

Sanırım hayatımı doldurma konusunu abarttım, artık taşıyor gibi.. Bazen o kadar basıyorum ki gaza, bastıkça daha da hızlanmak istiyorum, doyamıyorum.. Sonra... Sonra bi'yerlere toslayıp bir süre yoğun bir bakıma girme ihtiyacı hissediyorum.. Her işe el atıp tamamlayamadan bırakmak zorunda kalıyorum, hayatta en sevmediğim şeyi yapıyorum.. Her şeye yetişmek istiyorum ama ne zaman ne de okul bana yardımcı oluyor.. Bazen bi'kaç parçaya bölünebilseydim keşke diyorum, klonlanmaya gönüllü olucam bu gidişle.. (:

Bir sene öncesine kadar yaşadığım hayat şimdilerde gözümde büyür oldu, ben mi yaşlandım yoksa hayatım zora mı girdi bilemiyorum.. Bu ikilemi sıksık yaşıyorum, dolu yaşamak mı düzene geçmek mi doğru karar diye, sanırım gençlikten orta yaşa geçme bunalımı yaşıyorum.. :D Bunu çoğumuz yaşıyor mu yoksa yalnız mıyım bilemem ama kararsızlığın en kötüsü olduğunu hayatta yaşayarak öğrendim.. O soru işaretiyle yaşamak yok mu, beyni yiyip bitiriyor işte! Kafama takmadan zamana bırakıyım deyince de hayatım uçuruma sürüklenmeye başlıyor, inşa ettiğim binalar 8.7 şiddetinde deprem yaşıyor..

Hayatımda bir çok sonbahar geçirmiş olsam da, bu seferki en zoru olacak gibi görünüyor.. Her sene yapraklar kuruyup rüzgarla dans ederken ben de hayatımın sonbaharına doğru hızlıca koşuyorum, sanırım bu hızla çok sürmeyecek...

Hızlı bir dönemin ardından yoğun bakım kısmına girmeliyim, hayatım bune elverişli olmasa bile, tek ilacım yağmurlu bir havada deliksiz bir uyku.. Kafam zaten çorba gibiyken ben harekete geçmek için enerji toplamaya çalışıyorum, devrelerimi kapatıyorum hayata ve sadece brokoli çorbasını düşünüyorum, ımmmh yami!

//Bu arada geçenlerde kültür mantarıyla Ottoman Restaurant'ta mükemmel bir brokoli çorbası içtik, onu düşünüyorum.. Mutlaka deneyin!! ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder